måndag 14 mars 2016

Helgen


I fredags efter skola, dagis och jobb packade jag bilen full med skateboards, pennyboards och sparkcykel och så drog vi till skatehallen i Borlänge, där vi mötte upp med pappan. 

Fyraåringen var laddad!

Och åttaåringen flög liksom fram.



Pappan, som är gammal skejtare flög fram han också

Och jag hittade The green room

Efter många timmar i hallen så blev man faktiskt lite mör.

Vi tog en snabb middag på det stora blå/gula varuhuset, så att vi kunde koncentrera oss på det viktiga när vi kom hem...


GODIS
FILM
VIN (till de stora..!)

Nu är helgen över, och det är måndag igen. Den här veckan befinner jag mig på skolan, och vi har en händelserik vecka framför oss, med bl.a storytelling, produktutveckling och studiebesök. JA, jag vet! Det låter fantastiskt I know! Ta bara i dag t.ex när vi hade besök av Fredrik Hammarqvist från Grand Shoes, som berättade om E-handel och sin resa. Väldigt intressant! Ser fram emot resten av veckan.

Fredrik från Grand Shoes


Men nu ska jag titta på Walking Dead och sen sova. 
Popcorn kanske?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar