söndag 24 april 2016

Blåbär och Lemonade



Igår kväll var jag och kidsen ensamma hela kvällen. Martin var på årsmöte med LEIF (Leksands Extrema Idrotts Förening), med tillhörande festligheter efteråt. De har mycket på g nu med ny skatepark som ska börja byggas, helst nu i vår. 

När barnen somnat tog jag fram mintchoklad och popcorn och tittade på Girls. Älskar sådana kvällar. Ensam med bara sig själv. 



Från kväll till morgon. Har sovit ganska knackigt i natt. Väntar på en viktig grej och var nog lite on my toes liksom. Det är så fantastiskt mycket i mitt huvud nu för övrigt, som brottas och försöker ta plats, byter håll och skuttar runt. Måste försöka få ordning på det, för just nu är det så rörigt.

Drömde sådant som gör mig förvirrad. Men samtidigt så var det som att några saker landade. Ja, kanske är det så jag ska göra. Kanske är det just det jag behöver. Min kropp är påväg. Vi får se vart. 

He en skön söndag nu så återkommer jag imorn med en färsk måndagslista.

Stay tuned!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar