fredag 20 maj 2016

Fredag utan spaning (i a f från mig)


Hej fredagspolare!
Blir tyvärr ingen spaning idag. Ägnar mig åt släkt och familj istället. 

Eller, okey. 
Ska säga som det är. 

Jag har inte hunnit helt enkelt. Men visst lät det bra, det där med familjen? 

Tidigt i morse tog jag med mig familjen och åkte ner till huvudstaden. Jag skulle på detta, och sen slog vi flera flugor i en smäll och passar på att hänga med Martins bror med familj i helgen. 

Trendrapporten var jättebra! Verkligen! Tycker ändå att det var roligt att han, den stora trendgurun sa saker som jag sa på min lilla miniföreläsning jag hade på Leksands folkhögskola för några veckor sen. Ha! :) 


Mer om detta kommer sen, nu ska jag dricka rosé, äta mat och umgås med släkt och vänner, på riktigt.

Trevlig fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar