torsdag 14 juli 2016

En känsla i luften


Det är något visst med det här stället. En känsla. Jag blir glad i kroppen när jag sätter mig i bilen för att åka de många milen ner. Någonting lättar. Som när man tar ett djupt andetag, håller andan och sen andas ut. Långsamt. Den känslan. Spänningar i axlarna som bara släpper. Lite så. 

Kanske är det något med luften?


Vi hittade körsbär i Tjuvahålan.

Vi har haft fantastiskt tur med vädret! Förra veckan så såg jag till min besvikelse att det skulle regna här nere hela långa veckan. Men icke! Solen har värmt oss varje dag. Visst, ett och annat moln har vi sett. Men det är liksom en annan tjusning med den här platsen - vädret vänder på tre röda. Man kan aldrig veta. Du kan se regnmolnen närma sig, för att sen sekunderna efteråt försvinna spårlöst.

Västra stranden i Halmstad, där både två- och fyrbenta får bada.

Först var det molnigt...




Astrid fann skatter överallt

Sen kom solen!



Två- och fyrbenta njöt i vattnet.





En eftermiddag hängde vi med det här solskenet! Vi plockade bär, åkte skateboard och tittade på roliga ninjor på ajpaden. En mysigt och fin eftermiddag på alla sätt. Vi avslutade med thaimat med solskenets mamma


Vi plockar hallon varje morgon och har på yoghurten. Mmm... 

Njutigt. 

Idag ska jag spendera eftermiddagen här. Ska bli spännande! 

Over and out.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar