tisdag 26 juli 2016

Måndagslistan, i vanlig ordning på en tisdag



Hej måndag!
Eller nej...
Det blev visst tisdag. Igen. 

Men måndagslistan kan ju inte bli straffad för att jag inte hinner göra det som ska göras, så självklart kommer listan nu.

INREDNING - HM home har några fina nyheter, bland annat dessa stengods.



MUSIK - Just nu är jag lite upptagen med att lyssna in mig på LemonadeTidal, men jag sliter mig och kollar in andra saker också. Faktiskt! Fastnade lite för videon till ledmotivet till nya Star Trek Beyond filmen, Rihannas Sledgehammer. Videon är väldigt vacker, kanske snyggare än låten i sig. Rihanna är coolare än coolast i den.



KULTUR - Alltså. Går det ens att undvika Pokémon Go? Nej. Även vi har gett oss in i den världen, och jag måste säga att jag gillar det. Mysigt, äventyrligt och vi kan göra det tillsammans hela familjen. Min första pokémon jag fångade var Pikachu, såklart! 





MODE - Lite som att vara på skön avkopplande semester i rymden, med lite sportkänsla. Och kanske även lite dansfeeling. SÅ tycker jag dessa skor från Adidas Y3 känns. 




MAT - Londoncravings har jag alltid. Och längtar tillbaka si så där en gång i månaden ungefär. Så, att få sätta tänderna i en äkta fish and chips, inlindad i en dagstidning är något jag skulle vilja göra nu. Helst igår.

Bild från Pinterest

Så. Klart! 
Nu måste jag koncentrera mig på Lemonade igen, och peppa inför ikväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar