fredag 7 oktober 2016

Morgonstunder vi minns

Jodå. 

Man vaknar upp. Nöjd då man dagen innan har - inte bara städat huset, bilen och kaninburen - utan även hunnit packa och förberett allt. Allt. 

Till och med barnen är på bra humör och äter frukost, borstar tänderna och tra la la la la!

Vi packar in oss i bilen och jag utbrister "Åh, vi har ju gott om tid på oss nu. Bra jobbat!" Sätter i nyckeln och vrider om. 

Nada. 


Vrider om igen.

Inget liv. 


F U C K  

Just idag. När barn ska till skola och dagis. När jag ska på första dagen på ny grej. När vi sen ska åka allihopa ner till Uppsala efter skola/dagis/grej. Ska det vara så här?! NU??! Jag bara frågar.  


Jodå. Nu känns allt bara så himla bra *twitchingeye 

 

Jag hoppas att jag, om några timmar kan se tillbaka och ba; hahahaha! 

Hej fredag. Nu kör vi. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar