lördag 31 december 2016

Instagram Anno 2016

Som den instagramknarkare jag är så måste jag här och nu tacka instagram för all inspiration. 
Aj löv jo. 
Och ja, jag kommer att vara en lika stor junkie 2017. 

Här kommer en lite tillbakablick på mitt instragramår med de mest gillade bilderna. 


När barn har stått på händer på skateboard - det gillade ni.


När Lucy-bus kom till familjen - det gillade ni. Såklart!


När byn klädde majstången dagen innan midsommar - det gillar ni också.


Gos med valp - vem gillar inte det liksom.


När barn fyller år <3


När jag la upp en uråldrig, skivomslagsbild på mig och M på vår 11-åriga bröllopsdag - det gillade ni. (SHIT, II ÅR!)


När barnen var superdupermegaglada och nöjda på hotell - klart ni gillade den. 


När det mindre barnet har klappat och pratat med gamla träd och kikat på utsikt - det gillade ni också. 


Och när barnen är coolare än coolast och glider runt i butik - klart ni gillade den!


Tack snälla för alla likes!
Nu ser vi fram emot ett nytt år.
Puss.

P.s Här har ni mitt konto - @msrimsbo 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar