onsdag 7 december 2016

Lately

Vindögd valp

Igår spenderade jag en hel dag åt att skriva ner och minnas fredagens besök hos en mycket trevlig och driven entreprenör och vän. Vi hade en mysig förmiddag tillsammans, och igår fick jag återuppleva alltihop igen genom mina telefonlurar. Ni ska få ta del av det hela snart. 

Annars då? Huvudet upp och fötterna ner? Bilen går bra?

Har just nu ett roligt projekt på G på jobbet. Eller många roliga projekt faktiskt. Men ibland är vissa roligare än andra. Så är det.

Lucy har kommit på att det här med Nosework är kanske något av det roligaste just nu. Hon har liksom börjat skrikpipa när jag tar fram doften ur kylskåpet. Så himla kul! Jag fnissar åt henne. Vi fnissar åt henne ganska mycket överlag här hemma. Hon är fantastiskt rolig och mysig. Är så glad att just hon kom hem till oss.

Astrid har klippt av sitt hår. Eller ja. Frisören har klippt av henne håret. Lustigt vad folk runtomkring oss hade ångest över det. "Nej men åh! Inte håret!" osv. Till och med frisören satt och peppade Astrid under hela klippningen, typ som att hon skulle preppas för operation eller liknande. Saker vi får höra sen klippningen är 1. Huuuur känns det nu då Astrid?! Är det tomt? och 2. Rasmus, nu har ju du längre hår än Astrid. 



Astrid själv då? Ja hon bryr sig inte det minsta. Så skönt.  Dessutom klär hon i allt - min lilla draktränerska <3 







   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar