måndag 12 december 2016

This and that på en måndagkväll

Funderar på detta med page och snedlugg. För att härma dottra mi. 

God kväll! 

Hoppas ni mår bra allihop. Själv är jag en smula rastlös. Vilket jag brukar vara på en måndag när jag har en massa lösa trådar som behöver att inte vara lösa något mer. Då dricker jag kaffe, tränar hundar, går promenad, tvättar och sådant istället. 

På en sådan här dag hinner jag också skumma igenom The Internetz en smula. Kolla läget liksom. Detta hittade jag idag: 

1.Krickelins blogg såg jag den här fantastiska kappan! MUMS! Ägare: Caroline Caap. Köpt här. Åh. 


2. Hittade några fina juldekorationer som skulle passa till våra ärvda dyrgripar. Här Svenskt Tenn


3. Viktigheter. Och otroligt smärtsamt...man vill ju öppna upp alla dumma gränser och ta alla dessa barn i sin famn. Vyssa och lugna. Trösta och värma. Lite skillnad kan man i alla fall göra. Läs Brita Zackaris inlägg här

 

4. Kommer inte på fler pga kom av mig av nr 3. Usch...kom igen nu världen. Mer kärlek <3 

Bild: Pinterest 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar