torsdag 23 mars 2017

"Mamma!?" is my middle name


Gömmer mig pga barn hemma från skola/dagis. 
Om de ser mig så börjar de fråga en massa.
Och då måste jag göra en massa.

Fixa mackor.
Lösa problem med filmer på Netflix som typ hängt sig.
Översätta engelska fraser på TV-spel.
Lösa hungersnöd (igen).
Ta fram en bild på iPaden "som jag kan titta på när jag ska rita, förstår du väl! NEJ! Inte den bilden. En annan!" 
Beundra fina teckningar (jaja, det vill en ju göra...)
Stryka färdigpärlade pärlplattor.
"Vi vill ha mellanmål!!" (igen!!)

När saker lugnar sig så piper hunden och det är dags för en promenad. 

Nu har jag alltså gömt mig i min huva. Även stoppat musik i öronen så att jag på riktigt kan låtsas att jag inte hör dem. Jag måste få skriva klart. Eller - "klart". *host host* 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar