onsdag 24 maj 2017

Bästkusten

Vänner <3

Alltid samma känsla. En liten boll fylld med bubbel i bröstet som liksom växer och växer och nästan exploderar när det är dags. Samma visa varje gång. Packa bilen. Köra genom skog och åter skog. För att sen se landskapet bara öppnas. Kommer ni ihåg i Lejonkungen när Simba blir upplyft av Rafiki på lejonklippan och han får blicka ut över kungariket för första gången?  Minns ni det? Den känslan. Den känslan är det att åka till västkusten. 

Och dit ska vi idag! Barnen är eld och lågor. De fick lov att måla naglarna igår och allt. Vi ska få träffa kära vänner, njuta, skratta och ha det så där bra som man har där. Sen ska vi också jobba lite. Jag ska t.ex. ha ett väldigt spännande möte på torsdag. Sen har Anna anmält oss till hot yoga, så vi får se hur det hela slutar. 

Så här kan det se ut när vi är over there. Totalt oredigerade bilder, men ni får stå ut. Västkusten behöver inget redigerande ;) 

Astrid, Lasse och Jax pysslar om hästarna. 

Och vi gör det vi är bra på.

Fler hästar. Detta är drottningen av alla hästar ska ni veta.

Gör stan.


Underbart uteplatshäng.




Upptäcksfärd bland hallonen.



Havet <3

Grilla korv (dricka vin).


Skate i Apelviken.





Alltså jag skulle kunna hålla på en evighet. Men jag stoppar där tror jag. Nu måste jag packa. 

*backar bort från datorn* 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar