måndag 22 maj 2017

Iställetförmåndagslista - instalista

Photo by dovima_is_devine_II on Flickr

Heeeeloooo! Monday - fun day am I right?! Jodå. Lite rätt. Måndagar är ändå en uppstart. En sätta-på-knapp. Hoppfull och förväntansfull.

Jag har varit lite dålig på att blogga mellan måndagarna, så jag känner att listan kommer lite för ofta. Eller? Lite. Anyhow. Jag skippar måndagslistan idag och har istället, som den sanna instagramaholic jag är plockat ut inspiration från mitt flöde.


1. Detta är ett nytt konto för mig som jag började följa i veckan. Jag älskar det! @conievallese är en konstnär från Argentina, numera boende i NY. Hennes stil får mig alltid att tänka på modernismen med Picasso och Sonia Delaunay som stilguider. Henne flöde i sig känns som en tidsresa. 



2. Senaste bilderna från @beyonce är ljuvliga. 



3. När jag vill ha stylingtips och allmän modeinspiration så vänder jag mig just nu till @asos. De vågar lite mer och blandar. En blir glad och upprymd när man kikar in. 



4. Finaste bilden i mitt flöde på ett tag lade @mirandarebecca upp för några dagar sedan. Ni vet när man scrollar och scrollar och ibland liksom bara fastnar. Så var det när jag såg den här. Förbenat fin.



5. Sötast och coolas just nu är ändå @miasaidno. Även om jag vet att det är en förälder som står för det mesta, så är jag häpen över hur jag kan få sådan stilinspiration från en liten unge. Hon är ljuvlig och så jäkla stilsäker. 



Hoppas ni hittade något ni gillade.
Vad har ni för favoritkonton? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar