måndag 18 december 2017

Fortsättning följer


Och där gjorde den det igen. Tiden. Liksom sprang iväg och där stod jag som ett fån och undrade hur det kommer sig att mitt senaste blogginlägg var skrivet den 4 december. Typ miljoner dagar sedan. Jag har inte så mycket att skylla på. Förutom de senaste dagarna då magsjukan härjade här hemma. Den härjade dock enbart med mig vad det verkar. 

Och hej och hå vad trist det var! För det första så missade jag jobbtimmar som jag hade sett fram emot att kunna skarpa ihop. De behövs verkligen. För det andra så hade jag bokat träning med Lucy både fredag och lördag. Vi har inte tränat på länge och hon har så tråkigt just nu, plus att jag vill att vi ska ta oss framåt. Hatar att stå och stampa så här. Vilket i ju för sig händer varje vinter...

Så pengar rök och träningen rök. 

Jag betade av den ena filmen och serien efter den andra. Snöade in på lite spooky filmer. Vet ej varför men så blev det. Sträcktittade hela Dark-serien. Först tänkte jag; pallar man tyskan? Men sörrni det gör man! Bra skådisar, fantastisk scenografi och foto, ljudläggningen är knivskarp och historien är väldigt spännande, melankolisk och...ja, dark. Se den. 

Det var min helg. I husarrest på övervåningen med datorn som sällskap. 

Fortsättning följer. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar